کاربرد برنامه نویسی چیست؟
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

هوم ، آنها شبیه مربع های مشکی هستند که کاربرد برنامه نویسی چیست  در نوعی الگوهای خنده دار مرتب شده اند. اما آیا واقعاً چاپ می شوند؟ بیایید کمی بیشتر بزرگنمایی کنیم:

 

 

قسمت های بالایی قطعاً سیاه به نظر می رسند ، اما قسمت های پایین بیشتر قهوه ای روشن هستند. دلیل این موضوع چه می تواند باشد؟ و چرا رنگ آنقدر مهم به نظر می رسد؟ بیایید قسمت پایینی عکس را از نزدیک بررسی کنیم:

 

 

آها ، در زمینه مشکی ، مربع ها سیاه به نظر می رسند ، در زمینه قهوه ای کاربرد برنامه نویسی چیست  روشن قهوه ای روشن به نظر می رسند ، این بدان معناست که باید تا حدودی شفاف باشند ، اینطور نیست؟ به نظر می رسد که ما در مسیر درست حرکت می کنیم! در حقیقت ، آنها 100 transparent شفاف هستند زیرا با ایجاد سوراخ در کاغذ ایجاد می شوند. به اندازه کافی خنده دار است ، اما چه ربطی به برنامه نویسی و کدگذاری دارد؟ و این دستگاه روی زمین چیست؟

 

 

این تکه کاغذ حاوی دستورالعمل کاربرد برنامه نویسی چیست  های برنامه ای برای بافت فرش است و دستگاه بافندگی ژاکارد است که توسط جوزف ماری ژاکارد در سال 1801 اختراع شد و تولید پارچه را با الگوهای پیچیده ساده کرد. روش رمزگذاری این دستورالعمل ها با سوراخ کردن مربع در کاغذ ضخیم بسیار مبتکرانه بود به طوری که بیش از 160 سال به طور مداوم برای برنامه نویسی دستگاههای آنالوگ بلکه دیجیتال مورد استفاده قرار گرفت. اگر شما به اندازه کافی قدیمی هستید ، حتما برخی از آنها را دیده اید:

 

 

نه ، آن خانم زیبا با مدل موهای دهه 1960 ، اما ایرانیان سایبر  این تکه های کاغذ مستطیل شکل با مشت در دست اوست. خانمها و آقایان ، اجازه دهید کارت پرفروک را که به عنوان کارت پانچ نیز شناخته می شود ، به شما ارائه دهم ، روش ترجیحی برای انتقال کد برنامه ای به کاربرد برنامه نویسی چیست  رایانه های دیجیتال برای بیش از یک ربع قرن!

 

اما تفاوت برنامه نویسی و برنامه نویسی چه ربطی به این تکه های مقوایی مشت شده دارد؟

 

خوب ، اجازه دهید برخی از تعاریف اولیه کاربرد برنامه نویسی چیست  را ارائه دهیم:

 

برنامه نویسی فعالیت تدوین مراحل تکرار شده منظم است که نتیجه ای را به همراه دارد.

 

برنامه نویسی نشان دادن مراحل تکرار شده منظم به زبان مصنوعی است که می تواند (با مراحل واسط مونتاژ یا کامپایل و پیوند در صورت نیاز) توسط یک کامپیوتر دیجیتال اجرا شود.

 

البته ، این تعاریف رسمی ممکن است کاربرد برنامه نویسی چیست  آنطور که ما دوست داریم دقیق نباشند و جای زیادی برای بحث و مجادله بگذارند ، اما اگر آنها را به صورت منظم تمرین کنیم ، ببینیم منظور آنها چیست.





:: بازدید از این مطلب : 620
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: